قدردانی مردم تربت حیدریه از مدیر کل و کارکنان بهزیستی خراسان رضوی
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

در همایش مدیران استانی بهزیستی در این شهرستان صورت گرفت

قدردانی معاون استاندار و نماینده تربت حیدریه از مدیر کل و کارکنان بهزیستی خراسان رضوی

حقوق و مزایای کارکنان بهزیستی به خاطر نابرابری با سایر نهادها و از جهت آسیب‌زایی که از این کار ناشی می‌شود با عدالت اجتماعی سازگاری ندارد.

نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب گفت: مجلس آمادگی دارد مسائل و مواردی از قبیل این بی‌عدالتی در حقوق و مزایای کارکنان را که بهزیستی برای بهسازی خدمات و ایجاد تحول کیفی، در زمینه تغییر قوانین موجود یا تصویب قوانین جدید نیاز دارد مورد بررسی قرار دهد.

ابوالقاسم خسروی که در همایش مدیران بهزیستی خراسان رضوی در تربت حیدریه سخن می‌گفت با اشاره به مدیریت فعلی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی افزود: مدیریت موفق مدیر کل بهزیستی و دیگر مدیران زن در کشور ما به دنیا نشان می‌دهد که بر خلاف تبلیغات غربی‌ها در خصوص عدم رعایت حقوق زنان، در مکتب اهل بیت، خواهران در کنار برادران نقش مؤثری در جامعه و خدمت به رشد و توسعه کشور ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به وظایف و کارکردهای بهزیستی گفت: کارکنان بهزیستی به قشری خدمت می‌کنند که یک نگاه رضایتمندانه‌ی آنان بیش از یک سال اعتکاف برای خدمت‌گزاران ثواب به همراه دارد.

وی در زمینه خدمات خیرین با بیان اینکه در بسیاری زمینه‌ها خیرین از دولت جلوترند گفت: باید کسانی را که در کارهای خیر پیشتاز هستند بیش از پیش تکریم کنیم تا زمینه‌های مشارکت هر چه بیشتر آنان درامور فراهم گردد.

وی مدیریت بهزیستی خراسان رضوی را الگوی یک مدیریت فاطمی، علوی و زهرایی توصیف کرد.

فرماندار تربت حیدریه نیز در این همایش گفت: تحقق عدالت اجتماعی و کاهش فاصله‌ی طبقاتی یکی از سیاست‌های محوری نظام است.

حسن فتحی‌نیا افزود: بهزیستی در تحقق این هدف انقلاب اسلامی، کارنامه‌ی موفقی از خود به جای گذاشته است.

معاون استاندار خراسان رضوی، حجم و تنوع مأموریت‌ها و وظایف بهزیستی در شرایط حاضر را قابل قیاس با گذشته ندانست و گفت: اگر چه در این حجم انبوه خدمات به محرومین، از ایده‌آْل‌ها فاصله داریم ولی مسیر و جهت حرکت به گونه‌ای انتخاب شده که رضایت جامعه‌ی هدف در هر قسمت از این مسیر، مشخص و ملموس است.

وی با تقدیر از مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی، تعامل وی با مدیران شهرستانی دیگر سازمان‌ها را در خور تحسین توصیف کرد و گفت:‌ در شرایطی که بعضی مدیران کل استان، در طول دوره‌ی خدمت‌شان حتی یک بار هم به شهرستان‌ها نمی‌آیند مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در طول یک سال و نیم گذشته، سه بار به شهرستان تربت حیدریه آمده و معاونین ایشان هم چندین بار به مناسبت‌های مختلف در شهرستان حضور یافته و از نزدیک با مسؤولین و جامعه‌ی هدف دیدار داشته‌اند.

وی گفت: این نشانه‌ی مدیریت مردمی و مکتبی این سازمان در سطح استان است و موفقیت‌های بدست آمده نیز نشانه‌ی همین مدیریت است.

وی از افزایش مشارکت‌های مردمی در پروژه‌های بهزیستی در سطح شهرستان تربت حیدریه یاد کرد و گفت: با فضای خوبی که توسط بهزیستی در شهرستان فراهم شده، مشارکت‌های بسیار قابل توجهی در این زمینه فراهم آمده است.

وی افزود: در زمینه اشتغال مددجویان نیز منابع خوبی بسیج شده و قدم‌های مثبتی برداشته شده که جای تشکر دارد.

وی با اشاره به اینکه در مسکن و درمان و دیگر مسائل مددجویان بهزیستی در تربت حیدریه گام‌های خیلی خوبی برداشته شده گفت: با مشارکت مردم تربت حیدریه در امور خیر بهزیستی، پروژه‌های زیادی از جمله مرکز سالمندان بزرگ شرق کشور، بدون اتکا به منابع دولتی به اجرا درآمده است.

وی مدیریت بهزیستی استان و تلاش کارکنان این نهاد در شهرستان تربت حیدریه را مورد تقدیر قرار داد.

شایان ذکر است همایش مدیران ستادی و رؤسای بهزیستی شهرستان‌های خراسان رضوی از صبح شنبه ۱۱ شهریور در شهرستان تربت حیدریه آغاز شده و تا عصر دیروز (یکشنبه) ادامه داشت.

در این همایش کاربردی، برنامه‌ها و سیاست‌های این سازمان در سال جاری برای مدیران تشریح و راهکارهای برون رفت از مشکلات توسط کارشناسان بررسی می‌شود.

حدود ۷۰ تن از مدیران و کارشناسان ستادی و رؤسای بهزیستی استان در این همایش حضور دارند.

 

 

 





تاریخ: دو شنبه 15 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 452
بازدید کل : 110191
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت